Sunday, March 30, 2014

aQiL Story BeGiN

kali ini nk bercite ttg muhamad aqil
tebe2 ase wndu kt muhamad aqil

teringat tahun lepas mase bersalin kn muhamad aqil
sakit ye mase bersalim
baru aku tahu camna perasaan n pengorbanan seorang ibu melahirkan kita kan

26/11/2013
hari tu aku ikot mok g bayar bil dgn tegar ye posing 1 bando kuantan
siap bayor bil mcm2 dan g mkn keuw teuw kungfu lagi 2
mlm area pukul 10 mlm aku ase cam sakit pewot je
pas2 ak tido cam bese tebe2 wah sakit pewot yang teramat sgt
mkin malam mkin menjadi pula
nak kol ma nk ckap skit pwt cm xsmpi atie cz tkot kaco ma tdo
last2 kul 5.30 pagi ma bangun..aku cakap ma kte skit pwt
ak ase ni la org ckp kontraksi 2

Pas2 kul 6.00 pagi siap brg seme ye ma dan pkcik bwk ak g hospital muip
ingat nk bersalin kt citu tpi darah tinggi la pulok
pas2 xpasai2 naek ambulan g hospital beso
huhuhuhu

dalam kul 8 pagi pada 27/11/2014
Aku duduk dlm labour room
mase 2 b xsmpi ag..ma je tman kte dlm bilik bersalin
seksa sakit ye mase 2
huhhuhu
tpi ma aku byk bg semangat pada aku

pkul 11.40 pagi
lahirlah anak ku ke dunia dan diberikan nama Muhamad Aqil Muhamad Fauze
Mummy Love U Aqil
1st tgk aqil hilang ase sakit tebe2

ni mase aqil lahir
umur saya da 3 bulan

daddy azankan aqil

mato saya sgt sepet ye mummy

Ni la gambar aqil yang tuk tatapan diari ini..
Sekian...

No comments:

Post a Comment