Wednesday, September 28, 2011

mOOd koNvo



                                                         
Skunk ni mood konvo telah menerjah dlm idup n otak ak..agi 2 ari nk gerak p kedah,,bes ye..
setelah setaun menanti tuk convo,,akhir ye mase tuk 2 tiba gak..ak da malas gler nk wt kije da nih..
sebenar ye kije ad la cket..huhuhu..

**xpaYah ingat psal kije da,,huhuh..sonok..

impian nk pakai jubah tercapai(insyallah)..04 Oktober 2011 akan menjadi hari bersejarah aku dan kawan2 ak yg sebatch ngn aku.berdebor kot ase naek pentas agk2 ye.

paling bes dpat p jln2..singgah perak pas2 gerak ke kedah pas2 p langkawi..hoorey..walaupun dlm otak ase serabut agi nih..(xap2 kakngah,,bak cakap ma THINK POSITIF)

idup klo xad msalah bkn name ye idup kn..dugaan yg dtg dlm idup dapat mematangkan kite..
jadi ye tempuhi masalah 2 secara baik n think positif..ap yang berlaku dlm diri kite seme ye liku2 hidup seorang manusia...

** JangAn meRApu da AdirA...


Sunday, September 25, 2011

duGaaN


Hebatnya dugaan bertunang...

Mungkin ramai yang sudah melalui alam pertunangan. kepada sesiapa yang belum tu, jangan risau... masih ada jodoh tu...

Bertunang adalah tanda yang kita telah disunting. masa inilah kenangan manis sebelum kita melangkah ke alam perkahwinan. namun dalam alam pertunangan tidak semestinya lesen utuk kita berbuat sesuka hati. masih ada batasnya.

Orang kata bertunang tu jangan lama-lama sangat. waktu dalam pertunangan adalah penuh dengan halangan dan cubaan. masa inilah tuhan itu nak menduga kita sama ada kita ini setia atau tidak dengan pasangan kita. Tambahan pula mana yang tunangnya berada jauh dari pandangan mata. masa itulah kadang kala cemburu pula yang timbul.

biasanya semasa sebelum tunang tak ada siapa yang berkenan dengan kita. bila dah bertunang tu adalah yang nak mengorat dengan kita. nak ajak kita keluar.. nak berjumpa dengan mak ayah...uh! kuat betul dugaannya.... kalau tak betul-betul dugaan memang boleh patah iman ni.... apa pun kena berpegang kepada yang SATU. kuatkan semangat dan keyakinan diri... insyaallah...tiada apa yang akan terjadi...

Wednesday, September 21, 2011

GUbAHAN YG DiiMpikAn


teMa warNa: KuninG n Putih

yAng GambaR ni xcIap sepEnuhNya agi

perBElanjaAn tuK jAdikaN ye BegiNi

# polistern BaNtal : 7 biji x RM 5.90 = RM 41.30
# rEben tuK liliT banTaL = satu GulunG RM 5.00 (muRah N tantek)
# tAssel : 10 pakeT x RM 4.00 = RM 40.00 (mahaL amaT)

SetakAT ini jumlAh ye RM 86.30..(thankS 4 My MoM)

Monday, September 12, 2011

KeNANGaN TeRInDAh

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun
Aku mampu tuk mengenangmu

Darimu...
Kutemukan hidupku
Bagiku...
Kau lah cinta sejati

Ooh...

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Ooh...




Tuesday, September 6, 2011

menjelang hari pertunangan

nak dkat tunng nih byk ye ak nk kne wt..ceh2 ngader lak ak nih
- byk ye nk kne uruskan,,nk wt mjlis tnng pn mahai cm nk kawen gak,,bajet ak bwh serbu ringgit sahaja..xnk mahai2,,membazir..bak kate en kekasih kte harus berjimat,,,hhuhuh

-bersepah da ak copy gmbou nk minx pandangan ma ku yang tesayang..g kedai tgk pakai smpi 1000 ++ gler mahai..ak klo bley nk wt simple2 jek..ni ak cilop dr intenet..wrna pemintaan mak aku .impian mini pelamin yang ke 2..byk ye pilihan ha dlm internet ni